Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA – POSREDNIK POTOVANJ

Turistična agencija KREATIVNE POTI D.O.O (v nadaljevanju agencija) prodaja oziroma posreduje aranžmaje drugih organizatorjev potovanj, kjer je v vlogi pooblaščene agencije za prodajo njihovih aranžmajev. Za aranžmaje drugih organizatorjev potovanj tako veljajo njihovi splošni pogoji, ki so razvidni iz njihovih cenikov oziroma programov ter katalogov, dostopni pa so tudi na organizatorjevi spletni strani. Ime odgovornega organizatorja je razvidno iz katalogov in programov potovanj ter je vedno navedeno na pogodbi/računu. Sestavni del pogodbe o potovanju so tudi program potovanja oziroma katalog in cenik organizatorja s splošnimi pogoji organizatorja potovanja. Podpisnik pogodbe/računa o potovanju v imenu vseh prijavljenih oseb soglaša s prejetim programom in splošnimi pogoji organizatorja. V primeru telefonske ali spletne prodaje se pogodba o potovanju šteje za sklenjeno s prejetjem plačila na transakcijski račun agencije. V kolikor plačila ne prejemo v roku, ki je določen na računu smatramo, da je stranka od pogodbe odstopila in rezervacija je avtomatsko stornirana. V primerih, ko za določen aranžma veljajo drugi pogoji kot pogoji organizatorja potovanja, je to izrecno napisano na pogodbi o potovanju. Splošni pogoji in določila organizatorjev, so dostopni v katalogih in na spletnih straneh organizatorjev, kadarkoli pa so na voljo tudi na prodajnem mestu TA Kreativne poti.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Turistična agencija Kreativne poti se zavezuje, da podatke ki jih boste posredovali preko spletnih strani ali na kakršenkoli drugi način, ne bodo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam. Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi cesar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani iz katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave. Spletne strani uporabljajo “piškotke”. To so majhne datoteke, ki se ob obisku na strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se prav tako lahko odločite ali boste “piškotke” sprejeli ali zavrnili. Če »piškotke« onemogočite, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.

POTOVALNI DOKUMENTI

Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta določila sam paziti in agencija za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali drugih ovir nosi vse stroške potnik sam.

Potnik si je dolžan pred potovanjem, oz. do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljenja, ki so za te države zahtevana. Vse informacije o vizumih potniki dobijo pri Ministrstvu za zunanje zadeve, konzularni oddelek v Ljubljani. ( velja za slovenske državljane ). Potniki ostalih držav si morajo to informacijo pridobiti na svojem zunanjem ministrstvu.

VOUCHERJE OZ. POTOVALNE DOKUMENTE POŠLJEMO PO ELEKTRONSKI POŠTI  TEDEN DNI PRED PRIČETKOM POTOVANJA V KOLIKOR JE PLAČILO REZERVACIJE 100% PORAVNANO

SPREMEMBA ARANŽMAJA IN ODPOVED ARANŽMAJA S STRANI POTNIKA

Vsak potnik ima pravico do spremembe že potrjene rezervacije. ( glede na razpoložljivost kapacitet)

Vsaka sprememba ( datum letovanja, lokacija letovanja, število oseb) se obračuna 20 eur za administrativne stroške. Cena nastanitve se obračuna na dan spremembe.

Odpoved potovanja s strani potnika mora biti podana pisno na info@kreativnepoti.si. Potniku se obračunajo storno stroški ponudika/organizatorja potovanja.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA – POSREDNIK POTOVANJ

Turistična agencija KREATIVNE POTI D.O.O(v nadaljevanju agencija) prodaja oziroma posreduje aranžmaje drugih organizatorjev potovanj, kjer je v vlogi pooblaščene agencije za prodajo njihovih aranžmajev. Za aranžmaje drugih organizatorjev potovanj tako veljajo njihovi splošni pogoji, ki so razvidni iz njihovih cenikov oziroma programov ter katalogov, dostopni pa so tudi na organizatorjevi spletni strani. Ime odgovornega organizatorja je razvidno iz katalogov in programov potovanj ter je vedno navedeno na pogodbi/računu. Sestavni del pogodbe o potovanju so tudi program potovanja oziroma katalog in cenik organizatorja s splošnimi pogoji organizatorja potovanja. Podpisnik pogodbe/računa o potovanju v imenu vseh prijavljenih oseb soglaša s prejetim programom in splošnimi pogoji organizatorja. V primeru telefonske ali spletne prodaje se pogodba o potovanju šteje za sklenjeno s prejetjem plačila na transakcijski račun agencije. V primerih, ko za določen aranžma veljajo drugi pogoji kot pogoji organizatorja potovanja, je to izrecno napisano na pogodbi o potovanju. Splošni pogoji in določila organizatorjev, so dostopni v katalogih in na spletnih straneh organizatorjev, kadarkoli pa so na voljo tudi na prodajnem mestu TA Kreativne poti.

Velja za vse organizatorje tudi tiste, ki niso posebej zabeleženi spodaj.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Turistična agencija Kreativne poti se zavezuje, da podatke ki jih boste posredovali preko spletnih strani ali na kakršenkoli drugi način, ne bodo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam. Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi cesar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani iz katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave. Spletne strani uporabljajo “piškotke”. To so majhne datoteke, ki se ob obisku na strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se prav tako lahko odločite ali boste “piškotke” sprejeli ali zavrnili. Če »piškotke« onemogočite, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.

POTOVALNI DOKUMENTI

Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta določila sam paziti in agencija za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potovalne dokumente voucherje stranka prejme najkasneje 7 dni pred odhodom na svoj elektronski naslov.

Potnik si je dolžan sam priskrbeti informacije o potovalnih dokumentih , ki jih potrebuje za vstop v posamezno državo. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali drugih ovir nosi vse stroške potnik sam.
Potnik si je dolžan pred potovanjem, oz. do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljenja, ki so za te države zahtevana. Vse informacije o vizumih potniki dobijo pri Ministrstvu za zunanje zadeve, konzularni oddelek v Ljubljani. ( velja za slovenske državljane ). Potniki ostalih držav si morajo to informacijo pridobiti na svojem zunanjem ministrstvu.

OSNOVNA NAVODILA ZA POTNIKE VELJA ZA VSE KAMPE

Spoštovani potniki,

Pred odhodom na Vaš oddih smo vam pripravili nekaj koristnih informacij glede bivanja v kampih oziroma mobilnih hiškah, da bo vaše bivanje čim bolj prijetno. Naprošamo Vas, da si spodnja navodila preberete.

Prijava  in odjava v kamp

Ure prijave in odjave so navedene na voucherju katerega ste prejeli, v kolikor pridete na check in prej ni nujno, da se boste lahko prijavili pred napisano uro. V kolikor se boste odjavili kasneje, Vam lahko zaračunajo pozno odjavo oz. dodatni dan. V kolikor pridete kasneje, kot je določeno morate o tem nujno obvestiti kamp, saj recepcije delajo običajno do 19 oz. 20 ure.

 

Recepcije v kampih

Na voucherju, katerega ste prejeli po elektronski pošti je navedeno kdo je ORGANIZATOR oziroma LASTNIK mobilnih hišk, tako, da se je potrebno prijaviti tudi na njihovih recepcijah ( v kolikor kamp ni lastnik hišk) in tukaj Vam bojo povedali lokacijo vaše mobilne hiške, saj so to zunanji ponudniki mobilnih hišk.

 

Lokacija mobilnih hišk/prikolic/šotorov

Četudi je bila ob prijavi podana želja glede lokacije same mobilne hiške ( senca, bližina morja, v bližini trgovine, igral,…) ni nujno, da bo ta želja upoštevana. V kolikor Vam lokacija hiške ne ustreza to takoj javite predstavniku v kampu/recepciji in v kolikor bo možno, vam dodelijo drugo lokacijo. Hiške od istega lastnika so vedno skupaj.

 

Predstavniki v kampih/pritožbe

Oseba pri kateri boste opravili prijavo,( velja za zunanje ponudnike) je tudi predstavnik oz. zastopnik lastnika mobilnih hišk in pri njemu / njej dobite vse potrebne informacije glede mobilnih hišk in kampa. Tam kjer so hiške direktno od kampa urejate vse na glavni recepciji. Agencija vedno nastopa samo v vlogi posrednika pri prodaji in vam nudi pomoč pri reševanju morebitnih pritožb, zato morajo biti pritožbe vedno napisane skladno s spodnjimi navodili.

Predstavniku / recepciji  javite v kolikor opazite v hiški kakšno pomanjkljivost ( čistoča, pomanjkljiva  oprema, kakšna morebitna okvara), da le to čimprej odpravite. Vsako pomanjkljivost je potrebno nujno javiti predstavniku / recepciji v kampu, da se le ta čim prej odpravi v kolikor je mogoče. Potnik mora pri odpravljanju vzroka pritožbe sodelovati s predstavnikom z dobrim namenom. Če potnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije, ki ustreza vplačanim storitvam organizator/lasntnik ne bo upošteval kasnejših zahtev za povrnitev škode ali znižanje cene potovanja  .V primeru, da  napake/pomanjkljivosti ne boste javili predstavniku/recepciji bomo smatrali, da ste se z izbrano namestitvijo strinjali in pritožbe kasneje niso možne. V kolikor odprava pomanjkljivosti ni mogoča nujno napišite reklamacijski zapisnik, kjer je potrebno nujno opisati zakaj morebitne pomanjkljivosti ni bilo mogoče odpraviti

( podpisan mora biti obvezno s strani predstavnika), kateri bo služil kot dokaz ob morebitni pritožbi ob vrnitvi domov. Pritožbe morajo biti poslane po pošti na sedež podjetja. Pritožb brez zapisnikov in brez drugih dokazov ( slike,video, izjave prič,..) ne bomo obravnavali. Pritožb poslanih po elektronski pošti ne bomo obravnavali.

Pritožbe so v skladu s splošnimi pogoji organizatorja/lastnika poslane naprej lastniku.

 

Število oseb v mobilni hiški

Vsaka hiška ima dovoljeno maksimalno število oseb. Štejejo vse osebe ( tudi dojenčki in majhni otroci). V kolikor se prijavi več oseb, kot dovoljeno ima lastnik/predstavnik pravico, da zavrne bivanje in v tem primeru povračilo stroškov ni upravičeno.

 

Posteljnina, brisače, stvari za osebno nego, čistila, posoda

V mobilnih hiškah ni posteljnine in brisač, razen tam kjer je navedeno drugače. Prinesite svoje, razen , če ste jih ob rezervaciji naročili ( tam kjer je to mogoče). Vzglavniki, odeje so na voljo.

Stvari za osebno nego in čistila prinesite svoje.

Vsaka hiška ima na voljo osnovno posodo za kuhanje, v kolikor potrebujete kaj posebnega

( palični mešalnik, toaster,…) prinesite svoje.

 

Hišni ljubljenčki

V kolikor ni navedeno drugače niso dovoljeni v mobilnih hiškah.

Kjer so dovoljeni je za njih potrebno plačilo in predhodna potrditev s strani lastnika mobilnih hišk.

 

Kavcija

V vseh mobilnih hiškah je potrebna kavcija v gotovini, katero Vam v kolikor ni nič poškodovano vrnejo ob koncu vašega bivanja.

Avtomobili

V ceno najema hiške je vedno vključeno samo eno vozilo, v kolikor pridete z več vozili je potrebno dodatno plačilo po rednem ceniku kampa.

 

Končno čiščenje

Po odhodu iz mobilnih hišk je potrebno odnesti smeti, izprazniti hladilnik in pomiti posodo, tudi tam kjer je plačilo za čiščenje obvezno. Tam kjer je čiščenje opcijsko pomeni, da sami temeljito očistite hišico, sicer Vam od kavcije odtrgajo za čiščenje.

 

Informacije glede reklamacij, povračil, storno stroškov…najdete v naših splošnih pogojih. Oz. nam pišite na info@kreativnepoti.si

Želimo vam prijeten oddih.

Kreativne poti

 

Postojna, 10.10.2018

MOBILNE HIŠKE, ŠOTORI

Happy Camp in Aqua Camp – storno stroški, pritožbe, povračila

Arena Tourist S.r.l. (Aqua Camp)

Via Campanello, 14

37014 Castelnuovo del Garda – Verona, Italy

in

Happy Camp S.p.A. (Happy Camp)

Via Campanello, 14

37014 Castelnuovo del Garda – Verona, Italy

Kreativne poti d.o.o. nastopa kot posrednik pri prodaji mobilnih hišic, šotorov družb Arena Tursit S.r.l. in Happy Camp S.p.A.

Prijava in plačilo ob prijavi:

  • ob prijavi je potrebno navesti ime in priimek potnikov, kraj bivanja ter njihove rojstne datume;
  • ob prijavi je potrebno plačilo 30% celotnega zneska;
  • do 30 dni pred odhodom je potrebno poravnati celoten znesek.
  • dinamika plačil je navedena na računu – pogodbi

 

Storno stroški

V kolikor je rezervacija odpovedana s strani potnika, je potrebno stornacijo poslati v pisni obliki na elektronski naslov: info@kreativnepoti.si.

Storno stroški:

do 45 dni pred prihodom 10%

od 44 do 30 dni pred prihodom 25%

od 29 dni do 9 dni pred prihodom 50 %

od 8 dni do 4 dni pred prihodom 75%

od 3 dni do dneva prihoda 100%

Obračunavanje posebnih ponudb (3=4, 6=7, 5=7, 10=14, itd.)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

Pritožbe

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izveden storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru Arena Tourist S.r.l. in Happy Camp S.p.A najkasneje 10 delovnih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomanjkljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom Arena Tourist in Happy Camp , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomanjkljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomanjkljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomanjkljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja v Italijo. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 7 delovnih dneh od prejema pritožbe. Za morebitne spore je pristojno sodišče v Veroni Italija.

https://www.happycamp.com/en/terms-and-conditions

 

KNAUS ADRIATIC d.o.o. – storno stroški, pritožbe, povračila

Kreativne poti d.o.o. nastopa kot posrednik pri prodaji mobilnih hišic, šotorov družbe KNAUS ADRIATIC d.o.o. Kandlerova 8, HR-52440, Poreč.

Prijava in plačilo ob prijavi:

  • ob prijavi je potrebno navesti ime in priimek potnikov, kraj bivanja ter njihove rojstne datume;
  • ob prijavi je potrebno plačilo 30% celotnega zneska;
  • do 30 dni pred odhodom je potrebno poravnati celoten znesek.
  • dinamika plačil je navedena na računu – pogodbi

 

Storno stroški

V kolikor je rezervacija odpovedana s strani potnika, je potrebno stornacijo poslati v pisni obliki na elektronski naslov: info@kreativnepoti.si.

Storno stroški:

  • do 45 dni pred prihodom v šotor in/ali mobilno hiško: 10 % celotne vrednosti;
  • od 44. do 28. dni pred prihodom v šotor in/ali mobilno hiško: 60% celotne vrednosti;
  • od 28. do 1. dni pred prihodom v šotor in/ali mobilno hiško: 80% celotne vrednosti;
  • na dan prihoda ali no-show na dan prihoda v šotor in/ali mobilno hiško: 100% vrednost.

 

Obračunavanje posebnih ponudb (6=7,  12=14)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

 

Pritožbe

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru KNAUS ADRIATIC d.o.o. Kandlerova 8, HR-52440 Poreč, najkasneje 30 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom Knaus Adriatic , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Hrvaško. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

https://www.albatross-reisen.de/en/agb.html

Cherry tour s.r.o. – storno stroški, pritožbe, povračila

Kreativne poti d.o.o. nastopa kot posrednik pri prodaji mobilnih hišic,  družbe Cherry tour s.r.o.

Zengrova 480/27
703 00 Ostrava – Vítkovice, Češka

Prijava in plačilo ob prijavi:

  • ob prijavi je potrebno navesti ime in priimek potnikov, kraj bivanja ter njihove rojstne datume;
  • ob prijavi je potrebno plačilo 30% celotnega zneska;
  • do 30 dni pred odhodom je potrebno poravnati celoten znesek.
  • dinamika plačil je navedena na računu – pogodbi

Storno stroški

V kolikor je rezervacija odpovedana s strani potnika, je potrebno stornacijo poslati v pisni obliki na elektronski naslov: info@kreativnepoti.si.

Storno stroški:

  • do 45 dni pred prihodom v  mobilno hiško: 10 % celotne vrednosti oz. najmanj 50 eur
  • od 29. do 3. dni pred prihodom v  mobilno hiško: 50% celotne vrednosti;
  • od 2 do 0  dni pred prihodom v  mobilno hiško: 100 % celotne vrednosti;

Obračunavanje posebnih ponudb (6=7,  12=14)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

Pritožbe

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru Cherry tour s.r.o. najkasneje 15 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom Cherry tour s.r.o. , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Češko. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

Lošinjska plovidba Turizam d.o.o.

Kreativne poti d.o.o. nastopa kot posrednik pri prodaji mobilnih hišic,  družbe Lošinjska plovidba i Turizam d.o.o.

Lošinjskih brodograditelja 47
Mali Lošinj Hrvaška

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru Lošinjska plovidba i Turizam d.o.o. najkasneje 8 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom Lošinjska plovidba i Turizam d.o.o. , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Hrvaško. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

Prijava in plačilo ob prijavi:

  • ob prijavi je potrebno navesti ime in priimek potnikov, kraj bivanja ter njihove rojstne datume;
  • ob prijavi je potrebno plačilo 30% celotnega zneska;
  • do 30 dni pred odhodom je potrebno poravnati celoten znesek.
  • dinamika plačil je navedena na računu – pogodbi

Obračunavanje posebnih ponudb (6=7,  12=14)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

Storno stroški

V kolikor je rezervacija odpovedana s strani potnika, je potrebno stornacijo poslati v pisni obliki na elektronski naslov: info@kreativnepoti.si.

do 30 DNI  10% STORNO STROŠKI

OD 30 DNI do 15 dni 50 % STORNO STROŠKI

DO 14 DNI 90% STORNO STROŠKI

NO SHOW 100% STORNO STROŠKI

Obračunavanje posebnih ponudb (6=7,  12=14)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

Pritožbe

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru Lošinjska plovidba najkasneje 8 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom Lošinjska plovidba , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Hrvaško. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

Hoteli Živogošće d.d.

Kreativne poti d.o.o. nastopa kot posrednik pri prodaji mobilnih hišic,  družbe hoteli Živogošće d.d.

Porat 136

21329 Živogošće

Hrvatska

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru hoteli Živogošče d.d. najkasneje 15 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom hoteli Živogošće d.d. , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Hrvaško. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

Prijava in plačilo ob prijavi:

  • ob prijavi je potrebno navesti ime in priimek potnikov, kraj bivanja ter njihove rojstne datume;
  • ob prijavi je potrebno plačilo 30% celotnega zneska;
  • do 30 dni pred odhodom je potrebno poravnati celoten znesek.
  • dinamika plačil je navedena na računu – pogodbi

Obračunavanje posebnih ponudb (6=7,  12=14)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

Storno stroški

V kolikor je rezervacija odpovedana s strani potnika, je potrebno stornacijo poslati v pisni obliki na elektronski naslov: info@kreativnepoti.si.

do 30 DNI  10% STORNO STROŠKI

OD 30 – 15 DNI 50 % STORNO STROŠKI

DO 14 DNI 90% STORNO STROŠKI

NO SHOW 100% STORNO STROŠKI

Obračunavanje posebnih ponudb (6=7,  12=14)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

Pritožbe

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru hoteli Živogošće d.d. najkasneje 15 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom hoteli Živogošče d.d.d , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Hrvaško. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

VISA PROMET D.O.O. RIMSKI PUT TROGIR ( KAMP ROŽAC)

Kreativne poti d.o.o. nastopa kot posrednik pri prodaji mobilnih hišic,  družbe hoteli Visa promet d.o.o. Rimski put 2b Trogir Hrvaška

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru Visa Promet d.o.o. najkasneje 15 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom visa promet d.o.o. , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Hrvaško. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

Prijava in plačilo ob prijavi:

  • ob prijavi je potrebno navesti ime in priimek potnikov, kraj bivanja ter njihove rojstne datume;
  • ob prijavi je potrebno plačilo 30% celotnega zneska;
  • do 30 dni pred odhodom je potrebno poravnati celoten znesek.
  • dinamika plačil je navedena na računu – pogodbi

Obračunavanje posebnih ponudb (6=7,  12=14)

V kolikor pride pri obračunavanju posebnih ponudb do menjave terminov, se gratis dnevi vedno odštejejo od nižje cene.

Storno stroški

V kolikor je rezervacija odpovedana s strani potnika, je potrebno stornacijo poslati v pisni obliki na elektronski naslov: info@kreativnepoti.si.

do 21 dni pred prihodom 25%

do 14 dni pred prihodom 50%
do 7 dni pred prihodom 75 %
do 1 dan pred prihodom 90%
no show 100%

 

Pritožbe

Vsak potnik – imetnik pogodbe, ima v primeru neprimerno izvedene storitve pravico do reklamacije oz. pritožbe. Potnik je dolžan reklamacijo uveljaviti v zakonsko določenem roku organizatorja potovanja v tem primeru VISA PROMET D.O.O. najkasneje 15 koledrskih dni od zaključka potovanja. Vsak potnik mora morebitne pomankljivosti poskušati odpraviti že s predstavnikom VISA PROMET D.O.O. , kateri je prisoten v vsakem kampu. V kolikor pomankljivosti ni mogoče odpraviti , se naredi zapisnik o pomankljivostih, katerega podpišeta obe strani. Zapisnik se pošlje priporočeno na naslov Kreativne poti d.o.o., Tržaška cesta 22 6230 Postojna. K zapisniku se priloži čim več gradiva, ki dokazujejo pomankljivosti. Vse morebitne pritožbe bomo poslali na sedež podjetja na Hrvaško. Organizator potovanja mora odgovoriti na pritožbo v 8 delovnih dneh od prejema pritožbe.

PRAVICA  DO SPREMEMB IN ODPOVEDI

Agencija Kreativne poti nastopa kot posrednik pri prodaji turističnih kapacitet.
Organizator ( velja za vse) si pridržuje pravico do spremembe rezervacije, če nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni možno napovedati, se jim izogniti ali jih odpravit (glej točko 1.).

Organizator ( velja za vse) si pridržuje odpovedati potovanje najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom.

Organizator ( velja za vse) si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za organizatorja pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Organizator lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z organizatorjem, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil posrednika Kreativne poti.

Organizator ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da organizator odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja. V primeru organizatorjeve odpovedi potovanja, potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi se potovalo, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani.

O kakršnikoli naknadni spremembi programa posrednik  potnika nemudoma obvesti.
Posrednik ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud.

V primeru, da stanje na kraju samem organizatorju ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko organizator namesti potnika v drug objekt enake ali višje kategorije.

 

Postojna, 13.11.2017

splošni pogoji zavarovanja odpovedi potovanja
odpoved potovanja